preloader

SPRIJEČENI STE OBAVITI KUPOVINU? BEZ BRIGE, TU JE KORPA.BAPOVJERENJE KUPACA TEMELJ NA KOJEM GRADIMO USPJEH! 

Korpa.ba nam svima dolazi kao spas u zadnji čas. U punom smislu tih riječi … Od hrane do kućnih poterepština, samo par klikova i 30-tak minuta i vi ste na našim vratima …

Slobodno možemo naglasiti da je Korpa promijenila način kupovine i života jer omogućavamo da se iz udobnosti doma naruči sve što korisnici požele, bilo da je riječ o hrani, namirnicama, kućnim potrepštinama ali i poklonima. Takav način kupovine svima ostavlja više vremena za odmor i uživanje što je neprocjenjivo u današnjem brzom tempu života. Ono što nas izdvaja od drugih jeste širok asortiman i velik broj partnera, te smo trenutno prisutni u 10 gradova i brojimo ukupno preko 700 partnera što korisnicima pruža mogućnost izbora. 

Korpa je dokazano odlična ideja koja je prerasla u profitabilan posao …

Najpopularniji servis za grupnu kupovinu, eKupon.ba, u doba pandemije, kada su mnogi biznisi zatvorili svoja vrata i susreli se sa velikim problemima, započeo je rad na novom projektu, a to je bila Korpa. Ova vrsta biznisa nije bila novost na svjetskom tržištu ali je zasigurno bila revolucija na domaćem. Korpa je ideja koja je brzo iz malog start up biznisa prerasla u firmu koja upošljava preko 100 ljudi i lider je na tržištu.

Koji su uslovi da bi određeni restoran ili trgovina postala dio Vaše mreže?

Osnovni uslov za priključenje partnera Korpi jeste da je registrovan za obavljanje djelatnosti kojom se bavi. Zainteresovani partneri nas kontaktiraju putem maila ili popunjavanjem obrasca na našoj stranici te nakon prijave, kolege iz prodaje preuzimaju komunikaciju, dogovoraju uslove i detalje. Komunikacija se upotpunjuje potpisivanjem ugovora i dostavljanjem potrebne dokumentacije na unos. Svega nekoliko dana nakon potpisanog ugovora partneri su vidljivi na Korpa aplikaciji i dostupni korisnicima.

Iskustva korisnika aplikacije govore da je tim Korpa veoma efikasan, ljubazan i uvijek na usluzi. Kako postati dio vašeg tima? 

Odlično pitanje. Drago nam je da ste primijetili zadovoljstvo naših korisnika koje govori da je kvaliteta usluge koju pružamo cijenjena. Naša misija jeste da korisnicima osiguramo brzu, efikasnu i ljubaznu uslugu. Od samog početka naš tim funkcioniše na način da se trud i zalaganje cijene te često potičemo zaposlenike na dalji rast i nudimo im mogućnost napredovanja unutar kompanije. Želimo naglasiti da su naši dostavljači ambasadori naše kompanije i predstavnici našeg brenda koji svoj izuzetno težak i naporan posao obavljaju profesionalno i efikasno i zahvalni smo im na tome. Dio našeg tima se može postati direktnim apliciranjem putem naše web stranice Korpa.ba.

Za kratko vrijeme ste pridobili povjerenje kupaca, što je osnov uspješnog poslovanja. Ključni faktor povjerenja je svakako sigurnost koju kupac mora imati prilikom kupovine. Šta se dešava u slučaju reklamacije proizvoda ili da određeni proizvodi ne budu isporučeni? 

Smatramo da je povjerenje kupaca je temelj uspješnog poslovanja. Kao kompanija koja cijeni korisnike uvijek pokušavamo efikasno i brzo riješiti sve potencijalne probleme na zadovoljstvo naših korisnika. Kolege iz sektora korisničke podrške reaguju na sve upite i pritužb ei pronalaze najprikladnije rješenje bilo da je to povrat novca dostave, povrat novca za kompletnu narudžbu ili neki drugi način kompenzacije. Naš cilj je da svaki kupac bude zadovoljan i da nastavi koristiti naše usluge.

Partner ste i eComm Asocijacije?

eComm Asocijacija radi odlične stvari u smislu promocije online tržišta i izgradnje osjećaja sigurnosti i povjerenja. Zadali su kriterije sigurnog poslovanja izradim Trust eComm Markice, organiziraju brojne radionice i edukacije iz oblasti online trgovanja i poslovanja uopće. Prepoznati su kao relevantni saradnici za izradu Zakona o online tržištu. Zasigurno su najbolji izbor kada je u pitanju pouzdan partner koji radi na izgradnji i jačanju online tržišta od općeg dobra, čemu i sami težimo.