preloader

Predstavljamo članove Asocijacije: Inspirativne priče o uspjehu i inovacijama

Prvi u nizu intervjua donosi priču Vedrana Pušića, osnivača i CEO-a INFO MEDIA Group. Njegova vizija i liderstvo učinili su INFO MEDIA Group jednim od ključnih aktera u industriji, a njegov primjer govori o tome kako inovacije i predanost mogu transformirati cijelu zajednicu. Pročitajte intervju i saznajte više o njihovom putu do uspjeha!

 

  1. INFO MEDIA GROUP je izvrstan primjer bh. kompanije koja pomjera granice. Uspješno poslujete u Bosni i Hercegovini, zemljama regiona, pa čak i šire. Kako je počela Vaša priča na tržištu?

IMG je osnovana u aprilu 2004.godine sa idejom da se bavi oglašavanjem i pružanjem marketinških informacija privrednim subjektima i građanima. Od toga je i nastalo ime Info Media a kasnije kada smo osnovali više kompanija u Adria regionu dodali smo u naziv imena i riječ GROUP (grupa kompanija) tako da smo sada prepoznatljivi na tržištu kao Info Media Group.

Sa ove distance iako će mnogi reći da smo napravili veliki uspjeh širenjem na većinu tržišta Adria regije pa kasnije i UAE, ja bih rekao da je naš razvoj bio spontan i kada smo uspjeli da se pozicioniramo kao vodeća kompanija za ovu vrstu oglašavanja u svih 11 najvećih gradova BiH gdje postoji organizovan javni gradski prevoz koji može da se marketinški eksploatiše, izašli smo na prvo regionalno tržište a to je Srbija. Mogu reći da je to bio  najveći pozitivni šok za nas iako je Bosna i Hercegovina sama po sebi kompleksno tržište sa više različitih zakonskih regulativa, tako da ako u BiH možete da radite posao na realnim tržišnim osnovama, ona možete svugdje. Jedino je pitanje loše reputacije i pedigrea koji imamo na tržištu Adria regije a na ostalim tržištima smo neprepoznatljivi. Crnogorsko tržište je skoncentrisano na glavni grad te primorje u ljetnom periodu u velikoj mjeri gravitira tržištu regije sa aspekta samih oglašivača.

 Takođe smo imali jednu vrstu neizvjesnosti a mogao bih da kažem i nesigurnosti u lične kapacitete kada smo krajem 2020 godine izlazili na tržište Hrvatske jer se radi o EU ali smo vrlo brzo, već poslije nekoliko mjeseci rada na tom tržištu shvatili da u konkurenciji tamošnjih kompanija imamo šta da ponudimo tržištu i da sa pravom možemo da budemo i više nego konkurentni.

UAE smo posmatrali kao poslovnu avanturu zadovoljni činjenicom da smo dobili priliku da se „odvažemo“ na globalnom tržištu te smo ušli na tržište prije 1,5 godina riješeni da damo sve od sebe kako bismo uspjeli, i da nemamo šta sebi da prigovorimo u slučaju neuspjeha. To se pokazalo kao dobar recept, uz našu usku espertizu i istrajnost jer se radi o jako sporom tržištu iako ne izgleda tako,postigli smo određene rezultate, te danas već aktivno radimo i na potencijalu za širenje u druge zemlje GCC regije.

 

  1. Poslujete u 45 gradova u BiH i regionu, što je odličan pokazatelj da Vam klijenti vjeruju. Povjerenje je osnov uspješnog poslovanja. Kako pridobiti povjerenje koje traje?

Gradnja i održavanje kvalitetnog i iskrenog odnosa je ključ dobre saradnje u svakoj sferi života pa tako i posla. Kroz naših 20 godina saradnje klijenti su prepoznali našu želju i riješenost da ono što oni nama plate za uslugu koju im pružamo bude minimum koji će im biti isporučen. Često se trudimo da to bude uvijek i preko ugovorenog, da se uklopimo u klijentova očekivanja jer shvatamo da je svaki odnos dvostrana ulica, i sastoji se od uzimanja i davanja. Ukoliko je samo jedno na sceni, onda takav odnos neće biti dugoročan. Mi to shvatamo i time se vodimo u poslu a imamo veliku sreću da i naši klijenti sa kojima smo kroz dugogodišnju saradnju razvili i prijateljstva to takođe shvataju i ponašaju se u duhu sa tim uvjerenjem.

 

  1. Svjesni smo da nove tehnologije sa sobom nose inovacije na dnevnoj osnovi. Da li je teško ići u korak s modernim vremenom? Koliko truda je zapravo potrebno da biste ostali inovativni i konkurentni?

Potrebno je da budete otvoreni za inovacije jer one nikada nisu bile bliže nama i dostupnije nam. Volim da kažem da ukoliko okreneš glavu od neke situacije, ne znači da ona ne postoji, naprotiv, neugodno te iznenadi. Inovacije, nove tehnologije, digitalizacija je nešto nezaobilazno što ne dolazi već je došlo i u svakoj sferi posla je neophodno da se primjenjuje inače će vas tržište i konkurenti pregaziti. Mi smo digitalizovali u sferi unutrašnjeg oglašavanja, pripremamo digitalizaciju spoljašnjeg, softweari za metriku ciljanih populacije, medijsko planiranje, finansije, izvještavanje..sve što možemo da dobijemo „na klik“, na tome i radimo da bude tako.

Meni se to sve čini jako jednostavnim i logičnim slijedom događaja, i ono što bih ja volio da inoviramo dodatno jako teško je tehnološki da se izvede, takođe postoji nejasan regulatorni okvir pa radimo na tome postepeno ali je bitno da znamo gdje želimo da budemo za 5 godina sa aspekta inovacija vezano za naš posao.

 

  1. Odlikuje Vas inovativnost u radu, a iza Vas je 20 godina uspješnog poslovanja i kao što ste već naveli brojni realiziarni projekti. Ipak, koji projekt biste izdvojili kao Vama poseban, najdraži?

Definitivno su to projekti koji su od nas tražili da pomjerimo granice naših mogućnosti, izađemo iz svakodnevne ponude i inoviramo. To je nama poslije omogućilo da isti proizvod ponudimo i drugim klijentima.

Da ne bih licitirao imenima kompanija, ali jedna od najvećih globalnih kompanija iz industrije sokova pred nas je postavila izazov da uradimo novogodišnji tramvaj sa led osvjetljenjem i pretvorimo ga u njihov prepoznatljivi vizual Christmas kamiona koji kruži gradom. Projekat je bio poprilično zahtjevan i sa aspekta inovativnosti ali i sa aspekta sigurnosti jer smo direktno radili sa elektronikom vozila a to je uvijek rizično. Klijent je bio oduševljen realizacijom a mi i danas taj primjer koristimo kada prezentujemo inovacije na bilo kojem tržištu i svi prihvataju sa oduševljenjem.

  1. Odnedavno ste i član Asocijacije za internet trgovanje eComm u BiH. Kako je došlo do ove saradnje?

Uvijek nam je zadovoljstvo kada neko prepozna naš rad i oda nam priznanje za isti. Tako smo i mi prepoznali rad Asocijacije i napore da se i BiH postavi na značajno mjesto u dijelu on line trgovine a samim tim i razvijanja svih vrsta on line riješenja čemu danas teži cijelo čovječanstvo. Sigurnost i povjerenje koje nam pruža Asocijacija kao i grupa ljudi okupljena oko cijelog projekta su nam pobudili interesovanje da postanemo članicom ove Asocijacije.

  1. Planovi za budućnost?

Obzirom da smo u procesu restruktuiranja kompanije već skoro godinu dana gdje iz porodičnog načina upravljanja prelazimo na korporativni, svakako da nam je jedan od glavnim ciljeva da se posložimo u tom smislu i da napravimo sistem koji će omogućiti svima da se razvijaju i napreduju na osnovu ličnih rezultata i doprinosa a sa druge strane i da se sažive sa vizijom i misijom same kompanije.

Takođe, inovacije u domenu digitalizacije spoljašnje strane vozila je nešto što nam je u glavnom fokusu poslije uspješno sprovedene digitalizacije unutrašnjosti vozila te puštanje u rad novog softwera za metriku populacije koju targetiramo prilikom oglašavanja a koji već uspješno koristima na tržištu UAE. I na poslijetku, a ne manje bitno je razvoj i izlazak na nova tržišta Adria regije i Centralne Evrope kao i GCC regije. Nama nikada nije dosadno.