LAMPA STUDIO d.o.o.
Digitalna rješenja koja prate trendove i stvaraju rezultate

Iza vas je 20 godina iskustva i uspješnog poslovanja. Šta je to po čemu ste konkurentni i prepoznatljivi na tržištu?
Istini za volju, Lampa postoji nešto manje od 20 godina – tačnije oko 15 godina, dok moje lično iskustvo u web razvoju datira još od 1998. godine, kada sam kao osnovac kreirao prve web stranice u Microsoft FrontPage alatu. Ostatak našeg tima također ima bogato iskustvo u različitim oblastima web razvoja. Prepoznatljivi smo na tržištu po individualnom pristupu svakom klijentu i projektu, bez konfekcijskih i brzih rješenja. Sve što kreiramo prilagođeno je specifičnim potrebama klijenta, a posebnu pažnju posvećujemo detaljima i stvarnim rezultatima u praksi. Primjerice, određenim klijentima iz maloprodaje uspjeli smo povećati konverzije za preko 35%, dok smo kod drugih riješavali probleme s brzinom učitavanja web shopa i poboljšali performanse za čak 300%.
Dodatno, ono što nas posebno izdvaja je izvanredna korisnička podrška, koja našim klijentima pruža sigurnost i kvalitetno iskustvo saradnje.
Inovativne ideje, moderan dizajn i funkcionalnost spoj je koji se traži i koji neminovno garantira uspjeh. Koliko je teško pratiti inovacije na tržištu i udovoljiti svim zahtjevima klijenata?
Mislim da je najvažnije je razumjeti potrebe klijenta i njegove ciljeve, jer je tada znatno lakše ispuniti očekivanja. Pratiti inovacije jeste izazov, ali mi u tome vidimo motivaciju i prilike za rast, zato redovno testiramo nove alate i servise i konstantno se educiramo kako bismo klijentima nudili najbolja rješenja.
Od priče o umjetnoj inteligenciji do njene zastupljenosti u svakodnevnom životu… Mišljenja o upotrebi AI su podijeljena, ne samo u BiH već i globalno gledano. Koristite li vi AI u Vašim rješenjima i da li je po Vam AI prednost ili opasnost?
Naravno, testirali smo veliki broj AI alata i modela i svakodnevno ih koristimo sa ciljem povećanja produktivnosti. Za neke naše klijente već smo kreirali rješenja bazirana na AI, poput SEO optimizacije, detekcije govora mržnje, pisanja opisa proizvoda, obrade fotografija, te alata koji pomažu pri donošenju odluka. Trenutno smatram da je AI velika prednost, iako je teško predvidjeti kako će se razvijati u budućnosti. Svakako sam za kontroliranu i odgovornu upotrebu, kako na ličnom nivou, tako i unutar kompanija.

Svjedoci smo čestih cyber napada i različitih zloupotreba na internet tržistu. Imate li razvijene mehanizme zaštite Vaših klijenata?
Da, sigurnost naših klijenata i njihovih podataka apsolutni je prioritet i sastavni dio svih naših rješenja. U svim projektima implementiramo sigurnosne mjere i zaštite, uz redovno praćenje sistema. Sigurnost nam je uvijek bila zanimljiva oblast u kojoj imamo veliko iskustvo i ekspertizu, te aktivno pružamo klijentima savjete i najbolje prakse kako bi njihovi sistemi i podaci bili što sigurniji. Nastojimo minimizirati rizike i osigurati da njihovo prisustvo na internetu bude sigurno i pouzdano.
Kao član eComm Asocijacije dajete doprinos unaprijeđenju e-tržišta, kroz različite aktivnosti i projekte. Koji su po vama glavni nedostaci današnjeg e-tržišta?
Mislim da su glavni nedostaci današnjeg e-tržišta u BiH nedovoljni logistički kapaciteti, problemi s carinom i međunarodnom dostavom, te izazovi vezani za povjerenje potrošača. Ipak, tržište se svakako razvija i raste, a pozitivno je što se usvajaju zakoni koji podržavaju i regulišu e-commerce u BiH, kao i aktivnosti koje provodi Asocijacija, poput eCommerce konferencije i Golden Click Award, koje dodatno unapređuju ekosistem i povezuju sve aktere tržišta.
Šta nam Lampa sprema u narednom periodu? Šta je u fokusu vašeg budućeg rada?
Naš glavni cilj ostaje isti – posvećenost projektima i klijentima koju njegujemo od prvog dana. U narednom periodu planiramo unapređenje naših postojećih rješenja, ali i njihovo proširenje komplementarnim proizvodima, poput CRM sistema, loyalty programa i sličnih alata, kako bismo našim klijentima ponudili još cjelovitija i efikasnija digitalna rješenja.
