BONACO MEDIA : KVALITET RADA JE ONO ŠTO NAS IZDVAJA I ŠTO DUGOROČNO GRADI REPUTACIJU
Bonaco Media na tržištu je već nekoliko godina. Okupljate tim kreativnih mladih ljudi … Koji su najveći izazovi s kojima se susrećete?
Bonaco Media d.o.o. je osnovana s vizijom pružanja vrhunskih digitalnih marketinških rješenja, a kroz godine rada susretali smo se s različitim izazovima. Jedan od ključnih je pridobijanje i zadržavanje povjerenja klijenata. U digitalnom marketingu, rezultati nisu uvijek vidljivi odmah, što zahtijeva strpljenje i razumijevanje s obje strane. Pored toga, tržište je izuzetno konkurentno – klijenti imaju mnogo opcija, zbog čega se stalno trudimo ponuditi inovativne i prilagođene strategije koje donose mjerljive rezultate. Kvalitet rada je ono što nas izdvaja i što dugoročno gradi reputaciju.
Imao sam sreću da su svi moji saradnici tokom dosadašnjeg rada bili izuzetno posvećeni u timskom radu. Naša trenutna ekipa je dostigla najviši nivo originalnosti, kvaliteta, ali što je najbitnije – timskog rada i međusobnog razumijevanja. Koliko su oni naučili od mene, toliko sam i ja od njih. Ipak, izazovno je poslovati na tržištu digitalnog marketinga, koje je nestabilno zbog velikog broja sličnih firmi koje se takmiče za pažnju istih klijenata.
Značajan dio Vaših usluga bazira se na digitalnom marketingu. Koliko je značajno danas biti na društvenim mrežama i koristiti alate digitalnog marketinga?
Društvene mreže i digitalni marketing danas su neizostavni alati za poslovanje. Pružaju nevjerovatne mogućnosti za ciljano oglašavanje, direktnu komunikaciju s potrošačima i analizu rezultata u realnom vremenu. Brendovi koji nisu prisutni online gube veliki dio tržišta. Međutim, s velikim mogućnostima dolaze i izazovi – kako kreirati sadržaj koji se izdvaja, kako odabrati prave platforme i kako mjeriti uspjeh kampanja. Zato je važno raditi s profesionalcima koji razumiju algoritme, trendove i ponašanje potrošača.
Nedavno sam pisao o tome na društvenim mrežama i istakao činjenicu da mnogi ljudi u našoj zemlji, pa čak i u regionu, još uvijek ne shvataju važnost marketinga. Nažalost, većina ga doživljava kao trošak, a ne kao investiciju. Uprkos tome, kroz godine poslovanja i uspješne saradnje, uspjeli smo proširiti našu ponudu – počevši od grafičkog dizajna i brendinga, kreiranja profesionalnih web stranica i web shopova, zatim proširenjem usluga na profesionalno fotografisanje i snimanje, čime smo značajno podigli kvalitet našeg rada. Ove usluge omogućile su nam da realizujemo nekoliko velikih projekata, uključujući i jedan koji nas direktno povezuje s eComm Asocijacijom. Na kraju, dodali smo i uslugu event managementa, gdje smo do sada imali veoma uspješne saradnje.
Dio ste eComm Asocijacije …
Bonaco Media je ponosan član eComm Asocijacije jer prepoznajemo važnost izgradnje sigurnog i pouzdanog online tržišta. eComm je jedini kredibilan partner u ovom segmentu, pružajući podršku kompanijama kroz edukacije, razmjenu iskustava i razvoj standarda koji podižu nivo sigurnosti i kvaliteta e-trgovine. Kroz ovo članstvo doprinosimo razvoju digitalnog poslovanja i povezujemo se s drugim liderima u industriji.
Zahvaljujemo se na ovoj prilici i planiramo dugoročnu saradnju kako bismo zajedno doprinijeli razvoju sigurnog online tržišta.
Iza vas je preko 200 uspješnih projekata …
Bonaco Media je do sada realizovala preko 200 uspješnih projekata, sarađujući s klijentima iz različitih industrija. Susreli smo se s brojnim izazovima, ali velika većina naših projekata bazirana je na uspješnoj saradnji kako s domaćim, tako i s inostranim klijentima.
Naš rad obuhvata širok spektar digitalnog marketinga – od SEO optimizacije, vođenja društvenih mreža, digitalnih kampanja, web dizajna i izrade web stranica, do profesionalnog fotografisanja i snimanja te event managementa. Dodatno, kao eksterni saradnici uspjeli smo proširiti naše mogućnosti i ponuditi klijentima pozicije za oglašavanje u vidu bilborda, LED ekrana, wallscape oglasa i drugih formata, čime smo do sada zaokružili našu priču.
Koliko je teško zadržati klijente, s obzirom na konkurenciju, potrebe, inovacije?
Zadržavanje klijenata u digitalnom marketingu je izazovno jer se potrebe i trendovi konstantno mijenjaju. Ključ uspjeha je konstantna inovacija, personaliziran pristup i mjerljivi rezultati. U Bonaco Media vjerujemo u dugoročnu saradnju, što postižemo transparentnošću, jasnim KPI-jevima i prilagođenim strategijama. Naš cilj nije samo odraditi projekat, već biti partner koji aktivno doprinosi rastu i uspjehu klijenata.
Ključ svega je što mnogi ne shvataju da marketing ne služi samo da firma “postoji” na tržištu – već da direktno utiče na rast svakog biznisa koji ga koristi. Cilj marketinga je da klijent osjeti rast u prodaji, što stvara win-win situaciju i za nas i za naše klijente. Po tome vidim Bonaco Media kao firmu koja se izdvaja od većine u digitalnom marketingu – jer svakog klijenta tretiramo kao vlastiti biznis i trudimo se maksimalno doprineti njegovom rastu.
Nažalost, tržište digitalnog marketinga narušile su mnoge agencije koje nisu pružile dovoljan kvalitet usluge, što je rezultiralo negativnim iskustvima klijenata. Moje kolege u industriji će se složiti da je ovo jedan od najvećih izazova – uvjeriti klijente u kvalitet nakon što su imali loša iskustva s drugim agencijama. Međutim, kroz transparentan rad i dokazive rezultate, uspijevamo prevazići i taj izazov.